11 Aralık 2010 Cumartesi

Evkur Şikayetleri

EVKUR ŞİKAYETLERİ (30 Kasım 2010- 10 Aralık 2010)
Kaynak: şikayetvar.com
 -------------------------------------------------------------------------------------------------
Bir Gün Oldu Geri Almadılar 
Şikayetçi:  elipp26
Tarih : 10 Aralık 2010

Ev Kur’dan aldığım ürünü henüz bir gün olmasına ve eve teslim olmamasına rağmen geri almadılar. Gereğinin en kısa zamanda yapılarak mağduriyetimin acil olarak giderilmesini istiyorum.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EVKUR ALIŞVERİŞ Eşyalarımdan Memnun Kalmadım
Şikayetçi: naeb
Tarih: 07 Aralık 2010

 1 yıl önce bolu şubesinden almış olduğum yaklaşık 35 bin TL tutarındaki evimin eşyalarından memnun olmadığım yemek odası takımından arızası olan şikâyetimi bildirmek için gittiğimde mobilyanın fabrikasının iflas ettiğini söyleyip bunun içinde bizim hiç bir şey yapamayacağımızı söyleyerek hiçbir şekilde yardımcı olunmadı. Ben tüm eşyamı peşin fiyatına aldım. Bunun üzerine yatak odası ve yemek odası takımımdan memnun değilim. Çekmecelerinden tutunda kapaklarına kadar sorunlu ve kendi imkânlarımızla tamir etmeye çalışıyoruz.
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EVKUR En Üst Model Diye Alınan Bilgisayar Öyle Çıkmadı!
Şikayetçi: ICEBIRD 
Tarih:  07 Aralık 2010

02.12.2010 günü İstanbul Gaziosmanpaşa Bağlarbaşı Caddesi'ndeki Evkur' dan anne ve babama Casper marka bir masaüstü bilgisayar aldım. En üst model bu, bundan daha üst model yok dedikleri bilgisayar 512 MB ekran kartına sahip.

Cumartesi teslim ederiz dedikleri ürünü Cuma sabahı kapımıza indirmişler. Pazar günü iade etmek için gittiğimizde " Ürünü teslim aldınız mı kardeşim, aldıysanız geçmiş olsun, yapacak birşey yok" diyebiliyorlar.

Tüketici hakkı, yok 7 gün yok 30 gün dediğimizde ise "Git kime şikayet edersen et" diyebiliyorlar rahatlıkla. İki emekli insanın çocukları için birşey yapmak istemeleri sonunda başlarına gelenler ve karşılaştıkları muamele oldukça düşündürücüdür.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EVKUR Ürünü İade Etmek İstiyorum
Şikayetçi : ayildiz536
Tarih: 07 Aralık 2010

Evkur’dan aldığım ve hala borcunu ödemekte olduğum gümüşlük de sorun var. Evkur derki biz satıcıyız. İmalatçı firmanın iki yıl garantisi var. Bizi kaile almıyorlar.

Tanımadığımız üretici firma ile baş başa bırakıyorlar. Neden o zaman ödemeleri size yapıyoruz. Neden bizim sorunumuzu siz çözmüyorsunuz. Ürünü ya geri alırsınız. Ya da getirip kapınıza atarım.

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EVKUR Hem Kullanılmış Hem Arızalı Hem Kayıt Dışı Telefon Sattılar
Şikayetçi: bhrklm
Tarih: 07 Aralık 2010

09.11.2010 tarihinde sıfır olarak Ev-kur’dan aldığım Nokia E 72 telefon, ikinci el ve arızalı olarak çıktı. Kendilerine gidip durumu izah ettiğimde bana sorun çıkardılar, kavga gürültü ile zor bela telefonu değiştirdim.

Bana yeni verdikleri telefon ise 1 hafta sonra sim kartı tanımlanamıyor hatası verdi. Telefon kayıtlarını sorgulattığımda ise telefonun kayıt dışı olduğunu öğrendim. Şimdi de Ev-kur ile bu konuda problem yaşıyorum.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EVKUR Telefon Kayıt Dışı Çıktı
Şikayetçi: yigitberberoglu

Tarih: 06 Aralık 2010

Yaklaşık 1 hafta önce Evkur’dan Nokia e72 telefon aldım. 2 gün sonra telefon kullanıma kapandı ve kayıt dışı çıktı. Ümraniye Evkur şubesine konu ile ilgili gittim ama ilgilenmediler.

Bana verilen cevap, kayıt için kayıt yapılan kuruma başvurdukları ama araya bayram girdiği için gecikme olduğu idi. Şu an telefonu hiçbir şekilde kullanamıyorum ve mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 EVKUR Havlularım Teslim Edilmiyor!
Şikayetçi: manık1670
Tarih: 03 Aralık 2010

Yıllardır Evkur müşterisiyim 24.11.2010 tarihinde Şişli Evkur mağazasından yüklüce bir alışverişim oldu ve birkaç gün sonra ürünlerin teslimatı eve yapıldı ,ben evde olmadığımdan dolayı ürünleri annem teslim aldı, tabi annem neler aldığımı bilmediği için verilen ürünleri almış her hangi teslim fişi de bırakılmamış.

Ertesi gün eve gelip ürünleri kontrol ettiğimde 20 tane havlumun gelmediğini ve gelemeyen ürünler hakkında anneme bilgi verilmediğini öğrendim. Şişli Evkur’u aradım ve ürünlerimi sorduğumda sevkiyat esnasında arabada unutulduğu en kısa zamanda teslim edileceği söylendi. Bugün 7.gün ürünler ortada yok. İşin ilginç olan tarafı ben havlularımın gelmediğini fark edip arıyorum ama sevkiyattakiler arabada ürününün olduğunu görmüyorlar mı?

Evkur merkez dahi görüşmediğim kimse kalmadı havlularım ortada yok ve geri dönüp bilgi vereceklerini söylemelerine rağmen ortada ne haber nede havlular yok. Her aradığım bana başka şeyler anlatılıyor; geri dönüş yapılmadığı takdirde bütün alışverişimi iptal edip bir daha firmanızdan alışveriş yapmayacağım.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EVKUR Hizmetinden Memnun Kalmadım! 
Şikayetçi: serhandeniz
Tarih: 03 Aralık 2010

1 Şubat günü Ümraniye Evkur’dan Nokia telefon satın aldım. Ertesi gün adres kaydı için tespit yapacaklarını bildirdiler. Bunun üzerine Salı günü beklediğimde kimse eve gelmedi. Bende Çarşamba gününü bekledim.

İş yoğunluklarından Çarşamba günü aradığımda gayri resmi bir tavırla herhangi bir gün geleceklerini belirttiler. Bana satarken verdikleri sözler ile sergiledikleri davranışın birbiriyle alakası yoktu.

Ayrıca Ümraniye Şube santralinde bulunan elemanın da hakaretlerini dinledin nasıl bir müessesedir ki kurumsallık çerçevesinde isimlerini duyurup da küfür edebiliyorlar.

Müşterilerine bunun üzerine Evkur’un Genel Merkezini aradım ve Halkla İlişkiler departmanından yetkili ile görüştüğümde yaptıklarının normal olduğunu iş arkadaşına hitap ettiğini belirtti. Tekrarlıyorum kurumsallık işyerinde birbirlerine küfür ile hitap ederek mi oluyor.

Yarım günümü alan işlemlerin ardından genel merkezden yetkili bir arkadaş işlemimi Ümraniye Mağazasından yaparak ürünümü alabileceğimi söyledi. Akşam firmaya gittiğimde yaklaşık 1 saat kadar kasada elemanların keyfini bekledim.

En sonunda müşteri olarak hakkımı aramaya kalktığımda sanki orda ürünü hayrına alıyormuşum gibi üst departmandan alt departmana kadar saygısızlık diz boyu. En sonunda ürün elime geldiğinde şirket bilgilerimi vermeden ürünü veremeyeceklerini belirttiler.

Bu ürün şirket adına alınmamış olup şahsi olarak aldığım belirttiğimi ve vermek zorunda olmadığımı söyledim. Bu konuda da tüketici olarak tüm hakkımı sonuna kadar arayacağım.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 EVKUR Ürünlerimi Göndersin!
Şikayetçi: beon1
Tarih: 02 Aralık 2010
01.11.2010 tarihinde çocuk dolabı, şifonyer ve çalışma masası aldım.30 gün olmasına rağmen ürünler halen gönderilmedi. Gereğinin yapılmasını arz ederi.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EVKUR ALIŞVERİŞ Garantisi Olduğu Halde Hasarlı Yatakla İlgilenmedi.

Şikayetçi: zkrhsy 
Tarih: 01 Aralık 2010
Yaklaşık 1 yıl önce Evkur’dan aldığımız çocuk odası grubunun yatağı, aldığımız tarihten 2 ay sonra sunta vida yerlerinden patladı. Evkur’a gittik, “Gelip bakılacak, tamir edilecek” denildi. Uzun bir zaman sonra bakılmak için gelindi. Gelen usta, ilk kurulma aşamasında vidaların yanlış takıldığını, hasarın kendilerinden kaynaklandığını söyledi ve “Hasar çok olduğu için, yedek parça istemektense yenisini getirttiririz. Yetkililerle konuşacağım ona göre bir şeyler yapılır”, dedi ve o anlık idareten vidalar yeniden monte edildi. Yine uzun bir zaman geçti. Kimse gelmedi, yeniden Evkur’a gittim. Hemen savunmaya geçtiler, yapılacak bir şey olmadığını söylediler. Israr edince de başlarından savdılar. Şimdiyse, aldığımızın ürünün garantisi olduğu halde, hiçbir şey yapmamaları ve bizim oraya kırık bir ürün için taksitlerimizi ödeme mecburiyetimiz bizi çok üzüyor.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


EVKUR Teşhir Ürünü Sattı
Şikayetçi: C.BAYRAK

Tarih: 01 Aralık 2010

Maltepe Evkur'dan aldığım Toshiba Lcd televizyonun kurulum esnasında arkasındaki askı aparatı izlerinden ve üstündeki bir karış tozdan teşhir ürünü olduğunu farkettik ve hemen mağazayı aradık.Bizimle ilgilenmek yerine telefonda ordan oraya paslayarak oyaladılar.Biz de Evkur genel merkezini arayarak sorunumuzu anlattık.Bize çözüm bulup en kısa zamanda arayacaklarını söylediler.
Ancak 10 gündür bizi aramadıkları gibi biz aradığımız halde bir çözüme ulaşamadık.Bizi oyalayarak ürünü kabul ettirmeye çalıştılar.10 günün sonunda elimizdeki televizyonu mağazaya götürdük ve almaktan vazgeçtiğimizi söyledik.Televizyonu almamak için bin bir türlü sorun çıkarttılar.Kavga gürültü ile bıraktığımız televizyonun güle oynaya imzalattırdıkları senedimizi zor alabildik.İmzayı attırana kadar gösterdikleri ilgi alaka ve güler yüzü hatalarını telafi etmelerini istediğimizde göremedik.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EVKUR Yetkilileri Sorunumla İlgilensin!
Şikayetçi: orhan12334 
Tarih: 30 Kasım 2010 

Evkur’dan iki ay önce Samsung marka dizüstü bilgisayar aldım, klavyesi arızalandı. Evkur’dan kimse benimle ilgilenmedi!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 EVKUR ALIŞVERİŞ Düşük Model Bilgisayar Verdi!
Şikayetçi: ecran07 
Tarih: 30 Kasım 2010

 Antalya Evkur mağazasından masaüstü bilgisayar aldım. Satışta dedim ki: “Üst model 1gb paylaşımsız ekran kartı 4gb ram vs..” ama 3gb ram 1gb paylaşımlı ekran kartı olan Casper bilgisayar resmen bize kakalandı. Ben fazla anlamıyorum bilgisayardan sonradan fark ettim ama iş işten geçti sanırım. Ben bir de kontrol edeyim diye seri numaralarını ve isimlerini almak için kapağı açtım, şimdi geri de götüremiyorum. 2 bin küsura yavaş öderiz diye aldık ama inanın elimdeki bilgisayar o parayı etmez. Şimdi ne yapacağım bilmiyorum

5 yorum:

  1. 2200tl ye aldığım samsun galaxi note. Telefon600 lira ucuzladı bir haftada zararı öderler mi

    YanıtlaSil
  2. ben evkurdan alışveriş yaptım faız alıyolar sureklı borcumu bıtıremıyorum verdıgım paralar haram olsun... calısanlarda sahıbınede hele zburnunda evkurda bı ıbne otutturmuşlar kasaya paranın nerye gıttıgı bellıdegıl

    YanıtlaSil
  3. Atatürk bulvarı ankara adresindeki evkur şubenizden aldığım ürünlerin taksitlerini bititmemim üzerinden bir buçuk yıl geçmiş olmasına rağmen hala senedimi alamadım taksitlerimi vaktinden önce bitirdim şubenize tam üç kere gittim beni sürekli mağaza içinde ordan oraya gönderdiler talebinizi yapıyoruz diye ama bir buçuk yılda bir kere olsun talep etmemişler üstelik gittiğim ilk seferde bir ay sonra gelin ikinci gidişimde iki ay sonra gelin üçüncü gidişimde de merkezden yola çıkan arabada diye beni oyalamışlar hiç talebde bulunmamışlar bunu ben bugün öğreniyorum enson gittiğim zamanın üzerinden bir yıl geçtikten sonra,bir yıl içersinde senedim artık gelmiştir diye gidiyorum 9 katı çıkıyorum ordaki görevli hanım efendi senedimin hala merkezde olduğunu bi alt kata gitmemi söylüyor yine ordan oaraya gönderiliyorum alt katta görüşmem gereken kişiye gittiğimde neden bir buçuk yıl geçmiş olduğu halde gelmediğini sorduğumda talep edilmedini ben oraya tam üç kere gititğimi ve bana söylenenleri söylediğimde talebi ben yapmadım bilmiyorum gibi küstahca bir cevap alıyorum. Ayrıca ben kimin talep edip etmedini bilmem ben yetkili kişi kim ben şikayette bulunucam diyince istediğiniz yere istediğinize şikayet edin diye küstahca bir cevap daha aldım bunun üzerine iyice sinirlendim bende bağırdım personeliniz özkan beyde altta kalmadı maşallah oda bana çatır çatır cevap yetiştirdi gerizekalı demişim ona hakaret edemezmişim yok bilmem ne oda hakaret konusunda geri kalmadı ben salakmışım ayrıca benim müşteri olduğumu haklı olduğumu söylediğimde defolup gitmemi söyledi yok beni mağazaya alanda kapatmiş hemen çıkacakmışım mağazadan telefona sarılıp güvenliği aramalar bana sen kim oluyorsun demeler bende kimi ararsan ara istersen polisi ara dedim bide oda burcu idi sanırım bi bayan daha olaya karıştı yok hakaret etmicekmiişim de ozaman sizde işinizi adam gibi yapın bir buçuk yıl içinde üç kere gidilmesine karşın hiç talepte bulunulmamışsa bu işini savsaklamak ciddiye almamak yada gerizekalılıktır bana göre ayrıca yaşadığım bu kötü olay sırasında ALTI AYLIK HAMİLEYİM bana o sırada mağazanızda herhangi bir sey olsa buunun sorumlu kim olur ve size dava açmama kim engel olur acama ....... bu arada halk ilişkiler sorumlunuz olaya gayet iliımlı davrandı ....

    YanıtlaSil
  4. O kadar cahil isimler bizimle irtibata geçiyor ki sorun çözeleceğine sorun büyüyor. Evkur şubesi yok siverekte, bankaya gidiyorum borcum çıkmıyor.borcum var borcumu ödeyemiyorum. Bunların peşine koşacağız arkadaş nasılda gittim bunlardan birşey aldım.

    YanıtlaSil